AKŞAM BİR AYRI DÜNYA BEYOĞLU

| 13 Aralık 2009 Pazar



Akşam olması bir geri çekiliştir.
Bir dinlenme, durağanlaşma halidir.
Fakat bazı yerler vardır ki gece hayat bulur, canlanır, şenlenir, bazen fazla olsada...
İstanbul' da da bilen bilmeyen herkesin aklına ilk gelen mekan kuşkusuz Beyoğlu, Taksim.



Tepebaşından çilekeş trafikin sanatsal bakış açısı :)



Her şey hareket ederken sabit olanlar anlar zamanı.



Taksimde sabit kalmak?
Anlamsız ve önemsiz.



Gezi parkından Ceylan İntercondinental
Doğayla betonun nadir görülen estetik birlikteliği.

4 yorum:

Luciana dedi ki...

Çalışmaların güzel de bu daha bi'özel benim için zira Beyoğlu'nu pek severim. Deklanşöre basan parmağına sağlık. :)

Adsız dedi ki...

heheyy, bayıLdım yhu, ilk resimLe 3.resim bitirdi beni, makinemi alıp yanına koşucam:))))

sevde dedi ki...

son fotoya bayıldım gerçekten çok estetik bir görünüm olmuş güzel yakalamışsın.diğerlerinde pek bi karmaşa var.beyoğlunun gündüz renkli,canlı fotolarını da isteriz...çalışmalarında başarılar ;)

Turist dedi ki...

güzel, fotoğraflar afumetsu (:

Yorum Gönder

Her yorum bir fikri her fikir bir insanı belirtir. Tüm insanları seviyorum :)
(Eğer yorum yazamıyorum diyorsanız Yorumlama Biçimi bölümünden anonim seçip karşınıza gelen kutuyu doldurup tamam diyin :) afiyet olsun :)
(ve isminizi bağışlarsanız sevinirim )