ST. ANTUAN KATOLİK KİLİSESİ

| 31 Ocak 2010 Pazar


İstanbulum orta yerinde.
Ama bir o kadar saklı.
Dikkatli değilseniz farkedemeyebilirsiniz.
İçi de öyle.
Dikkat etmetseniz keşfedemeyebilirsiniz.




Beş bin yıldır aydınlatıyor karanlığı,
Bazen bir umut oluyor
Aciz dimağlarda,
Bazen korku oluyor cılız ışığıyla.



İsa bir çobandı,
Nuh bir marangozdu.
Yunus'u yunus yuttu.

Meryem korkmuştu
Ve İsa konuştu:
"Rabbiniz tarafından size bir mucize getirdim."



Bir peygamberi asmak...
Bir peygamberi öldürmek...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Mumlar gibi ümitlerimizde mi acaba eriyor diye soruyorum bazen kendime. Çalışma başarılı diye düşünüyorum. Medeniyetin ben idrakine ulaşmak gerekir, o da toplumun kendi öz değerlerine sahip çıkmasıyla olacaktır. Hayata farklılaşmak değerleri yitirmekten öte, onlara sarılmaktır. Kendi değerlerimizi de görmek ümidiyle.

Tebrikler Ahmet.

Sevgilerimle.

Mustafa Göksal

Yorum Gönder

Her yorum bir fikri her fikir bir insanı belirtir. Tüm insanları seviyorum :)
(Eğer yorum yazamıyorum diyorsanız Yorumlama Biçimi bölümünden anonim seçip karşınıza gelen kutuyu doldurup tamam diyin :) afiyet olsun :)
(ve isminizi bağışlarsanız sevinirim )